Archieven

Dit bericht is 788 keer gelezen

SCHOONHOVEN – Schoonhoven Partners en Stichting promotie Krimpenerwaard markeren de opening van het nieuwe toeristisch seizoen met een videoboodschap in samenwerking met de gemeente Krimpenerwaard. Met burgemeester Roel Cazemier spraken de afgevaardigden van de twee regiomarketingorganisatie over kaas en zilver, binnenlandstoerisme en nieuwe arrangementen.

Andere jaren werd het toeristisch seizoen geopend met de achterban: de ondernemers in de recreatieve sector in de Krimpenerwaard. In Schoonhoven was het tegelijk het moment om samen te komen met alle evenementenorganisaties. De video was voor beiden een alternatief.

Het jaarthema van de marketingorganisaties luidt: ‘Kom kijken, kom proeven, kom doen’.

Stefan van Beeten (Schoonhoven Partners) onderstreept in de video: “Dit geldt echt niet alleen voor toeristen, maar juist ook voor inwoners. Of je hier nu al dertig jaar woont of pas net ingetrokken bent. In de stad en de regio valt zoveel te ontdekken.”

Stichting Promotie Krimpenerwaard en Schoonhoven Partners werken als collega-organisaties aan respectievelijk de regio- en de citymarketing. De organisaties pakken, in samenwerking met de gemeente, gezamenlijk projecten en campagnes op.

Dit jaar is er onder andere aandacht voor een warm welkom aan nieuwe bewoners in de Krimpenerwaard, binnenlandstoerisme in de regio, de uitrol van een herkenbare huisstijl in de regio en streekproducten uit de Krimpenerwaard.

Dit bericht is 788 keer gelezen

Deel dit:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meest gelezen
  • No results available
Meld je aan voor onze nieuwsbrief