Archieven

Dit bericht is 2617 keer gelezen

KRIMPENERWAARD – Krimpenerwaard Marketing heeft de nieuwe huisstijl voor de Krimpenerwaard gelanceerd. In het bijzijn van betrokken bestuurders, uitvoerders en de ontwerpers hebben wethouder Jan Vente en Hans de Wit, voorzitter van Krimpenerwaard Marketing de huisstijl onthuld.

“Met de oprichting van Krimpenerwaard Marketing en de samenwerking met de verschillende partnerorganisaties hebben we nu een professioneel platform dat door gerichte promotie en excellent gastheerschap kan zorgen voor meer bezoekers en bestedingen in de Krimpenerwaard”, stelt Vente. ” Tegelijkertijd is het ook belangrijk dat we onze inwoners stimuleren om trots te zijn op de eigen omgeving en zich als ambassadeurs in te zetten om de Krimpenerwaard te promoten.”

Volgens voorzitter Hans de Wit leidt de huisstijl tot herkenning bij eigen inwoners en bezoekers en zorgt voor verbinding met partijen in de Krimpenerwaard. “Uiteindelijk is het doel om samen met Krimpenerwaard Partners en Schoonhoven Partners het merk Krimpenerwaard te positioneren en de verbinding te leggen met de merken Zilverstad Schoonhoven, Groene Hart, de omliggende steden en regio’s zoals Utrecht, Gouda, Rotterdam, de Alblasserwaard en de Lopikerwaard.”

Starterspakket
Alle aanwezigen kregen een starterspakket waarmee zij, net als andere ondernemers, instellingen en inwoners zichtbaar als ambassadeur van de Krimpenerwaard kunnen optreden. Als eerste ambassadeur nam Heidi Doff namens het Cultuurhuis in Krimpen aan de Lek dit starterspakket in ontvangst.

De huisstijl is ontwikkeld vanuit de kernwaarden en de identiteit van de Krimpenerwaard: ‘een mooi gebied in het Oud Hollandsche slagenlandschap waar een actieve levenshouding en vakmanschap centraal staan’.

De nieuwe huisstijl is een coproductie van drie bureaus uit de Krimpenerwaard: Rogier de Groot (Roax Design) en Mariëlle Azim-van der Hulst (AzimDezign & Communication) en Josefien Versteeg (Joos-Illustraties).

Dit bericht is 2617 keer gelezen

Deel dit:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meest gelezen
  • No results available
Meld je aan voor onze nieuwsbrief