Dit bericht is 788 keer gelezen
SCHOONHOVEN – In aanloop naar de 35ste editie van de Nationale Zilverdag in Schoonhoven tekende Rabobank Utrechtse Waarden vrijdag opnieuw voor sponsoring van het Jong Talentplein.
Rabobank wil jonge ondernemers in dit specifieke vakgebied stimuleren. De ondertekening vond dan ook plaats op de plek waar talent in dit vak tot ontwikkeling komt: de Vakschool Schoonhoven.
Rob Klooster vertegenwoordigde de Rabobank om de samenwerking met ondertekening van een nieuw contract te bekrachtigen. Bir Muste, voorzitter van de Nationale Zilverdag: “Jonge talenten zetten het ambacht
voort, vaak in een innovatief jasje. We zijn ontzettend blij dat Rabobank ons helpt om deze nieuwe ondernemers podium te geven.”
Op 10 juni dit jaar, Tweede Pinksterdag, wordt de Nationale Zilverdag voor de 35ste keer georganiseerd.
Dit bericht is 788 keer gelezen
Recente reacties