Dit bericht is 1479 keer gelezen
BERGAMBACHT – Rehorst Bouw – onderdeel van Adriaan van Erk Groep – is wederom in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse uitreiking van de awards van Stichting Klantgericht Bouwen (SKB).
De SKB-awards zijn in het leven geroepen voor bedrijven die zich onderscheiden in klantgericht ondernemen én zijn aangesloten bij Stichting Klantgericht Bouwen (SKB).
Rehorst ontving de award zowel in de categorie Kopersbegeleiding als in de categorie Oplevering.
In de eerste categorie werd het bouwbedrijf uit Bergambacht het best beoordeeld door klanten op onder meer ‘communicatie met de kopersbegeleider’, ‘informatievoorziening tijdens het bouwproces’ en ‘het inspelen op extra wensen tijdens de bouw’.
Edwin Groot, directeur Stichting Klantgericht Bouwen: “Met de Oplevering-award bewijst de bouwer dat het de klant naar tevredenheid bedient op onder andere communicatie tijdens de oplevering, de tijd die voor de oplevering is uitgetrokken en de kwaliteit en snelheid van de afgehandelde punten.”
Rehorst-directeur Arie Houweling: “Wij zijn er trots op, dat onze visie en beleid op klantgerichtheid zich binnen de Adriaan van Erk Groep en daarmee Rehorst Bouw, keer op keer bewijst. Klantgerichtheid is een continu leerproces door ons gehele bedrijf. Niet iets wat alleen op bepaalde afdelingen tot uiting komt. Sterker nog, ook is dit een stevige waarde bij onze partners. Je bouwt tenslotte altijd samen. Het is een teamprestatie.”
Dit bericht is 1479 keer gelezen
Recente reacties