Archieven

Dit bericht is 1166 keer gelezen

KRIMPENERWAARD – Van Herk Makelaardij heeft de Nationale Makelaar Award gewonnen in de categorie ‘Beste grown-up’. Dat is donderdag bekendgemaakt.

De Nationale Makelaar Awards zijn onafhankelijke prijzen voor de beste bedrijven in de makelaardij. Voor vijf categorieën zijn criteria opgesteld waar de deelnemende makelaars aan moeten voldoen. Doel is het stimuleren van innovatie en waardevolle klantrelaties in de branche. En dat is ook precies waarom Dick Stofberg – directeur Van Herk Makelaardij – zijn bedrijfsverhaal inzond: “Wij zijn een competitief ingestelde makelaar en willen ons graag meten met andere makelaars.”

Van Herk – met vestigingen in Krimpen aan den IJssel en Schoonhoven – was genomineerd in twee categorieën. De prijsuitreiking vond plaats tijdens het online evenement Makelmania, zodat ook Van Herk-medewerkers de prijsuitreiking op een veilige manier konden bijwonen. Juryvoorzitter Onno Dwars overhandigde de awards op evenementenlocatie DeFabrique in Utrecht. Daar was Dick Stofberg namens zijn winnende makelaarsteam aanwezig: “Het was al een eer om genomineerd te zijn voor zowel beste service als beste grown-up. Bijzonder trots ben ik op ons team voor het winnen van juist deze award. Dankzij jarenlange inzet hebben we onszelf bewezen als beste grown-up.”

Beoordeling klanten doorslaggevend
De jury keek naar meetbare successen op aspecten zoals klantloyaliteit, kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. “Als grown-up ligt de focus bij bij ons al vijftig jaar op de toekomst van klanten. Dan is het de kunst om van iedere klant een ambassadeur te maken. Wij inspireren al onze medewerkers om elk aspect van de dienstverlening af te stemmen op de persoonlijke klantbeleving. Door naar klanten te luisteren, feedback te vragen en onze werkwijze daar volledig op in te richten”, aldus Dick Stofberg. Het aantoonbaar waarmaken van die klantgerichtheid gaf de jury de doorslag.

Eerder dit jaar heeft het kantoor ook de FD Gazelle in ontvangst mogen nemen. Stofberg: “Voor het derde jaar op rij een kroon op onze winnaarsmentaliteit. En dat in een hectische tijd én het jubileumjaar van deze ware grown-up, gevestigd in 1971.”

Dit bericht is 1166 keer gelezen

Deel dit:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meest gelezen
  • No results available
Meld je aan voor onze nieuwsbrief