Het weer in de Krimpenerwaard

Archieven

Dit bericht is 1258 keer gelezen

SCHOONHOVEN – Namens Zilverstad Marketing en Stichting Promotie Krimpenerwaard overhandigde Stefan van Beeten het eerste exemplaar van de nieuwe Welkomstbox aan Wilfred Rottier.

Als nieuwe bewoner van de gemeente Krimpenerwaard – Wilfred komt uit Breda en betrekt samen met zijn vrouw het penthouse aan de Gerrit Greupstraat in Schoonhoven – ontving hij de Welkomstbox, die inwoners een introductie biedt tot alles wat in de Krimpenerwaard te beleven is. De Welkomstbox wordt vanaf nu via de bibliotheken gegeven aan nieuwe bewoners.

Stefan van Beeten, citymarketeer vanuit Zilverstad Marketing: “Van lokale lekkernij en winkelaanbod tot tips voor recreatie in de omgeving: de voucher zit bomvol folders die vertellen wat er allemaal te beleven is in Schoonhoven en de Krimperwaard.”

Teus Hoogerwaard van Stichting Promotie Krimpenerwaard vult aan: “De Krimpenerwaard is een gebied van aanzienlijke grootte. Er is zoveel leuks te beleven – op deze manier tippen we nieuwe inwoners geweldige activiteiten die dicht bij huis zijn.”

De Welkomstbox is onderdeel van het project Warm Welkom: een van de gezamenlijke activiteiten die Stichting Promotie Krimpenerwaard en Zilverstad Marketing, ondersteund door gemeente Krimpenerwaard, ontplooien.

Dit bericht is 1258 keer gelezen

Deel dit:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meest gelezen
  • No results available
Meld je aan voor onze nieuwsbrief