Dit bericht is 1191 keer gelezen
KRIMPENERWAARD – Wendy Hofman vertrekt bij de Stichting Krimpenerwaard Marketing & Promotie. Hofman was sinds juli vorig jaar directeur/coördinator van de stichting, die sinds 1 maart 2018 de centrale marketing- en promotie organisatie in de gemeente Krimpenerwaard is.
De stichting is opgericht van, voor en door ondernemers in samenwerking met de gemeente en fungeert ook als spil in de actieve toeristische- en recreatieve netwerken. De organisatie promoot de Krimpenerwaard als aantrekkelijk gebied om te recreëren, wonen en werken. De stichting werkt samen met de gemeente, lokale organisaties, evenementenorganisatoren en andere (vrijetijds)ondernemers. Ook wordt de verbinding gezocht met de regionaal omliggende gebieden zoals Utrecht, Rotterdam en Dordrecht.
Voorzitter ad interim Hans de Wit laat in een reactie weten dat er geen onenigheid of verschil van inzicht was. Hofman was aangesteld om de gebiedsmarketingvisie op te stellen en om op hoofdlijnen de strategie te bepalen. “Dat heeft zij gedaan en dat is klaar. Nu gaan we over tot uitvoering met de uitvoerende organisaties” aldus De Wit.
De stichting Krimpenerwaard Marketing & Promotie is een bundeling van VlistOnderneemt, Stichting Promotie Krimpenerwaard en Zilverstad Marketing met als doel bijdragen aan het versterken van de leefbaarheid van de Krimpenerwaard als gebied om te wonen, te werken, te winkelen, te leren en te recreëren.
Dit bericht is 1191 keer gelezen
Recente reacties