Dit bericht is 945 keer gelezen

(Foto: Rob Glastra)
De katernen in het blad vertellen over de verschillende krachten en functies van Schoonhoven: als vestingstad, zilverstad, creatieve ondernemersstad en parel in de Krimpenerwaard.
Het gaat goed met Schoonhoven, schrijf Dick de Cloe in zijn voorwoord. De Cloe is ambassadeur van de Zilverstad en verzorgde de overhandiging. Hij vervolgt met: In Schoonhoven zijn initiatieven die een ongekend positieve energie opleveren.
De coverstory van Zilverstad Magazine zet een van die initiatieven in de spotlights: galerie Meesters van de Zilverstad. In het magazine leest men verder over ontwikkelingen in Schoonhoven zoals de herinrichting van Buiten de Veerpoort en een nieuwe fase voor de Ondernemerskring, must-sees en winkels in de binnenstad, Schoonhoven binnen de Oude Hollandse Waterlinie en beweging en natuur rondom de Zilverstad.
Op de nieuwe website InSchoonhoven.nl is te zien op welke locaties Zilverstad Magazine 2019 verkrijgbaar is.
Dit bericht is 945 keer gelezen
Recente reacties